torsdag 23. juni 2011

FreshBreath

Hund1 skrev på Facebook her om dagen at de trengte kommentarer om produktet ”Fresh Breath”, da de har flere fagpersoner som ikke tror at dette produktet fungerer og at hund1 villeder hundeeiere til å tro at et slikt produkt finnes. Dette er jeg særdeles uenig i! Jeg tenkte å skrive litt om min erfaring med FreshBreath.

Jeg har brukt FreshBreath gel på tre forskjellige hunder og det har vært et overasskende bra resultat på alle! Alle tre har fått mye bedre ånde og hvitere tenner – all tannstein er så og si borte. Jeg tar på litt FreshBreath gel på tennene deres på kvelden, venter litt og pusser deretter tennene med elektrisk tannbørste. Plakk og tannstein detter bokstavelig talt bare av. Her er innlegget jeg skrev om tannhelse og tannstell for en liten stund siden.

Det er en risiko å legge hunder i narkose (som de jo må for å fjerne tannstein), så jeg synes det er veldig bra at det finnes et alternativ til dette. I tillegg kan man spare mye penger på å fjerne tannstein med FreshBreath. Det er kanskje derfor så mange fagpersoner er imot produktet?! Fordi de kan tape penger…?

FreshBreath kan kjøpes hos www.hund1.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar